4.6.15.

Jeftini proizvodi vredni vaše pažnje#8

Pošto znam da vam se izuzetno svidjaju postovi sa ovom temom, rešila sam da vas obradujem. Dosta vas mi je tražilo da nastavim da pišeš što više o tome, jer su na taj način otkrili neki nov proizvod, koji nisu skupo platile a dobile su odličan kvalitet.



1. Balea univerzalna krema Sail away 30 ml 119 din Dm prodavnice;
   Ako padate na lepa pakovanja, onda sigurno imate jedan primerak kreme kod
   kuće. Krema miriše na malinu, a može se koristiti za negu tela, lica i usana.
   Nisam je koristila na svom licu, a kamoli na usnama, ali odlična je kao krema
   za ruke. Nikako nemojte skroz ukloniti zaštitnu foliju, jer ćete kasnije imati
   problema sa poklopcem(sam će se otvarati). Pošto je velika pomama za

   kremicama preporučujem vam da što pre odete do Dm-a, jer stvarno nisu
   skupe, a mogu biti lep znak pažnje.



2. Amika ulje za rekonstrukciju i oporavak svih tipova kosa 3 ml 30 din
         Alexandar Cosmetics;
    Čitala sam na blogovima da se devojke kunu u ulje. Ulje se u moru ulja izdvaja
    pre svega kesicom raznih boja(tipično za Amiku). Gušće je strukture od npr.
    Macadamie, predivnog mirisa. Svidja mi se kako mi lepo zagladi krajeve,
    izgledaju zdravo. Meka i sjajna kosa.  Kesica mi je bila dovoljna za tri, četiri
    korišćenja, sporo se troši.

3. Shenemil Biomaska na bazi gline za sve tipove kože 50 ml 250 din
           Biošpajz;
    Kao osoba koja voli da mućka kreme, omiljena krema mi je bila sa glinom.
    Ali ova maska je daleko delotvornija, jer osim gline sadrži i uljane ekstrakte
    bilja, vitamin C i E. Pomogla mi je oko mitisera i bubuljica, tj. oko njihovog
    izbijanja na površinu.

4. Balea vazelin 125 ml ispod 200 din Dm prodavnice;
    Ovo je proizvod koji mora da ima apsolutno svaka kuća. Ima višenamensku
    upotrebu. Ja ga koristim  za negu usana, za omekšavanje kože peta, za negu
    zanoktica. Ako vi imate neku drugu namenu, podelite iskustvo sa mnom.


5. Shenemil pasta za zube 50 ml 250 din Biošpajz;
    Pasta je sve osim obična. Totalno drugačiji doživljaj pranja zuba. Prvo što
    nema one klasične pene na koju ste navikli. Zatim miris, jak miris mentola.
    Prilikom pranja se osete čestice gline, što može nekom zasmetati.

Da li ste probale pomenute proizvode?
Neki jeftini proizvod koji vas je u poslednje vreme oduševio?

Ukoliko vas se svideo post i želite da budete u toku sa daljim dešavanjima,
lajkujte moju facebook stranicu Lolin svet

10 коментара:

  1. Vjeruj da nista od ovoga nisam probala, neki vec idu na spisak! :D

    ОдговориИзбриши
  2. Ova Balea kremica Sail away nikako da dođe kod nas, a baš joj se veselim jer obožavam sve što ima veze s malinama :D Prve dvije sam imala i obje su mi bile odlične :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Čudno, obično je obrnuto, prvo dodje kod vas pa tek onda kod nas posle nekoliko meseci :D
      Ja prve dve nisam uspela da ulovim :/

      Избриши
  3. Balea kremica je sigurno divna, odlicno izgleda. :D

    ОдговориИзбриши
  4. Probala sam vaselin o kom sam i pisala, ja ga koristim već dugo.Znam cipele i torbe namazati njim:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cipele i torbe? Zanimljivo, nikad ga do sada nisam koristila na taj način, hvala ti što si podelila to sa nama :)

      Избриши
  5. Tanja6/6/15

    Koristila sam oba proizvoda od Balea.Balea vazelin je odlican za pete.Ostale nisam,belezim na spisak :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam znala da je odličan za pete. Eto i ja nešto da naučim od vas :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...