26.6.15.

Balea losion za ruke Golden Glamour Luxury

Sigurna sam da ste u u Dm-u primetili dosta novih proizvoda. Jedan od noviteta je i losion za ruke o kojem vam danas pišem. Nikada nisam volela da koristim kreme za ruke. Oduvek me je za kremu vezivao osećaj lepljivosti, masnog traga. Nisam imala problema sa kožom na rukama, bila je normalna, sve dok nisam počela da radim u kafiću. E tu nastaje problem, deterdžent mi bukvalno "izjeo" kožu, plus još svrab. Tu su na scenu stupa sledeći proizvod.


Balea losion za ruke Golden Glamour Luxury 150 ml 239 din;

"Sa mirisom biljke pogostemon i vanile. Hidrantni losion intezivno hidrira i neguje
kožu. Receptura sa pantenolom, uljem avokada i kakao i šea puterom štiti kožu od
isušivanja."

Mene je losion prvo osvojio svojom amabalažom, zatim svojim mirisom. I tako svaki put kad ga nanesem opet me ponovo osvoji.

Elegantna i kvalitetna amablaža, crno-zlatne boje. A miris, orijentalan, ni malo jak, taman. Tekstura lagana, više vodenasta. Bele je boje. Nije lepljiva i koža je relativno brzo upije. Ostavlja blagi zaštitni "film". Losion sa sobom nosi praktičnost, pumpicu za lakše doziranje i lakšu upotrebu. Pumpica može da se otključava i zaključava, pa je slobodno možete nositi i u torbi bez straha da će iscureti. Najčešće koristim losion dva puta dnevno. Ruke koje su mi bile isušene, crvene, ispucale sada su nežne, hidrirane i meke.


Šta vi koristite za negu ruku?

24 коментара:

  1. Mene mnogo privlači ovaj losion i od svih novih proizvoda koje sam "snimala" ovaj mi je ostavio najveći utisak, prvo zbog ambalaže jer mi ona prelepo izgleda, a kako sve češće čitam o njemu verovatno će se naći u nekom o sledećih postova o novitetima :). Za negu ruku u toku dana takođe koristim Balein losion - onaj sa arganovim uljem, i mnogo mi se dopada, mirisom me podseća na neki parfemisani losion. Večernja nega volim da mi bude jača pa koristim Avonov parafinski tretman iz Spa kolekcije i zadovoljna sam efektom koji ova dva proizvoda imaju :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Onda jedva čekam da čujem i tvoje utiske.
      Avonov tretman planiram uskoro da probam, jer sam ptočitala samo pozitivna iskustva :)

      Избриши
  2. Padam na ovakvu ambalažu, ali ipak ne koristim bas kremu za ruke. Ovo izgleda baš primamljivo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni ja nisam koristila, nisam ni mogla očima da vidim kremu za ruke, ali situacija se promenila. I izgleda i miriše primamljivo :)

      Избриши
  3. Ovaj losion me odmah privukao izgledom, ali još malo će kupovina čekati kako bih potrošila kremu koju trenutno koristim. Da ne gomilam :)) I super što djeluje, to je važnije od izgleda :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da je svakog privukao svojim izgledom. Ali dobro je što osim lepog izgleda daje i odličan kvalitet. Sve preporuke :)

      Избриши
  4. Predivno izgleda, mami me ambalažom, ali ne smem da pokleknem, dok ne potrošim makar još jednu kremu za ruke. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovo kao da sam ja napisala :D Slazem se u potpunosti! :)

      Избриши
    2. Nemoj da poklekneš, nemoj da gomilaš. Čekam da čujem i tvoje utiske :)

      Избриши
  5. Koristim uglavnom niveine kreme za ruke,ali ovo me odusevilo,moracu da probam,deluje divno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam koristila niveine kreme za ruke, samo onu plavu klasičnu kremu. Probaj pa nam javi utiske :)

      Избриши
  6. Ambalaža je predivna, a verujem da je i miris. Moraću da odem do DM-a. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja iskreno nisam neki ljubitelj vanile, ali ni ne osetim je toliko u losionu. Za ambalažu nemam reči, svaka im čast :)

      Избриши
  7. Čim sam videla pakovanje znala sam da mora biti nešto odlično i po tvojoj recenziji jeste, kupujem čim odem u dm :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni se dešavalo da od lepih pakovanja dobijem samo to, lepo pakovanje. Ali srećom ovog puta nije bio taj slučaj. :) I tvoje utiske jedva čekam da čujem :)

      Избриши
  8. Nisam sigurna da li sam ovo vidjela kod nas u DM-u, već danas ću potražiti.

    ОдговориИзбриши
  9. Ja sam valjda jedina čudakinja koja nikad nije probala nijedan njihov losion za ruke :) Morala bih to da ispravim!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sigurna sam da nisi jedina :D
      Preporučujem ti da kreneš od ovog losiona :)
      I ti Milice isto :)
      Odlična je njihova krema za ruke sa uljem makadamija oraha ukoliko imate suvu kožu.

      Избриши
  10. Imam suvu kozu i obavezno moram da mazem ruke, narocito zimi. Volim da isprobavam razne kreme i losione, jedino se Nivei uvek vratim. Ovaj mi losion bas deluje zanimljivo, a miris vanile inace obozavam. Trenutno koristim Balea ''Fruity Harmony'' i bas sam zadovoljna. :)

    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jedino što koristim Nivea to je plava univerzalna krema kao i BB krema. A za ruke uvek izaberem Balea kreme, jer imaju veliki izbor a pritom nisu skupe. :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...