13.7.15.

Ebelin Professional Massagepad

Što sam starija to sve više uvidjam greške koje sam pravila što se tiče nege lica. Ali niko se nije naučen rodio. Nikada nije kasno za ispravljanje grešaka. Prva i najveća greška u mom slučaju je piling. Nisam shvatala ulogu pilinga. Smatrala sam da je to još jedan proizvod koji mami pare. Malo po malo, čitajući iskustva blogokoleginica, kao i čemu je namenjen piling, počela sam drugačije da razmišljam i uvela sam pilingovanje lica u nedeljnu rutinu. Kad kažem nedeljnu, prvenstveno mislim na 2-3x u toku nedelje. Prvi proizvod koji sam koristila za piling lica bio je, čini mi se Clean&Clear. Apsolutno bacanje para. Sledećim sam već bila i više nego oduševljena. U pitanju je Ebelin roze jastuče. Prošle godine bilo je gotovo nemoguće ga naći u Dm-u. Ali sam na svoju sreću ugrabila dva. Pitate se šta će mi dva, otkriću vam svoj trik.


Cela blogosfera je pisala o ovom malom roze "ježu". Verujte mi i sa razlogom. Jednostavno čišćenje lica nikada nije bilo zanimljivije, barem meni. Znam da postoje osobe koje poput mene padaju na roze boju. Jastuče vam omogućava čišćenje lica, masažu, piling i može vam poslužiti za pranje četkica. Tanke, nežne iglice, a sa druge strane dovoljno moćne da dubinski očiste lice. Ranije sam koristila jastuče ujutru i uveče, tako što bih ga pokvasila i nanela sredstvo za čišćenje lica(u mom slučaju gel). Prva dva meseca sam bila prezadovoljna stanjem svoje kože. Sigurna sam da je ovo čudo doprinelo tom stanju, ali odjednom kao da mi se koža njega "zasitila". Nije bio isti rezultat kao na početku, čak štaviše nije bilo nikakvog rezultata. Zatim sam počela da koristim 2-3x nedeljno i videla sam da mom licu to prija. Mislim da bi odgovaralo svim tipovima kože, pogotovo masnoj i kombinovanoj. Volim što je jastuče malo, zgodno je za putovanja. Svidja mi se što mi "skine" svu šminku sa lica, jer koliko god ja puta prešla vatom natopljenom miceralnom, uvek ostane neki deo šminke. Sa njim sam sigurna da mi je upotpunosti očišćeno lice. Takodje, otkad ga koristim sredstvo za čišćenje lica mi se sporo troši, dakle "štedi" mi novac. Pored lica, ja sam mu našla namenu u pranju četkica za šminkanje. Pogotovo onih malih četkica koje služe za šminkanje očiju. 


Cena: 180 din;
Mesto kupovine: Dm prodavnice;

Kakva su vaša iskustva sa Ebelin proizvodima?

24 коментара:

  1. Kako ovo jastuče deluje zanimljivo i primamljivo! Želela bih da ga imam, svaka ti čast što si ih ugrabila. :D

    ОдговориИзбриши
  2. Ne znaš koliko sam puta ja to jastuče držala u ruci i vraćala, sve pod parolom da mi ne treba. A mogla sam ga uzeti bar za četkice jer mislim da ne bih smela često da ga koristim na licu zbog svoje suve i osetljive kože. Definitivno ću ga uzeti za četkice :) L.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jedva čekam da čujem tvoje utiske. Kad već, na žalost, ne možeš da ga koristiš na licu, sigurna sam da će ti poslužiti za četkice :)

      Избриши
  3. Pruža osećaj savršeno čiste i glatke kože.

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман13/7/15

    Imam ga ali u plavoj boji :) stvarno spasava kozu umjesto trljanja rukom, koristim ga pri svakodnevnom ciscenju lica jer imam problematicnu kozu i mogu reci da ne znam sto bi bez ove male neizostavne stvarcice

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa hoću i ja da ga imam u plavoj boji :(
      Drago mi je što delimo iste utiske :)

      Избриши
  5. Jastuče je divno i zahvaljujući tebi i moje lice uživa i masira se, hvala još jednom , ja lav ju <3

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман13/7/15

    Duže vreme gledam to jastuče, moraću i ja da ga isprobam :)

    ОдговориИзбриши
  7. Ja ovo obozavam, i takodje imam dva. :)
    Uziva i moje lice, i moje cetkice..:)

    ОдговориИзбриши
  8. Joj, ne znam da li bih se usudila da ga koristim, toliko mi se koža začas isuši i isperuta da mi sve deluje agresivno. Deluje simpatično ipak :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Onda ne bih ni ja rizikovala, svako svoju kožu zna najbolje. :)

      Избриши
  9. Ovo odavno želim da kupim, ali kad god uđem u DM - rasprodat je. Nakon tvoje recenzije još više jedva čekam da ga koristim. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Za sada ga ima na stanju ili barem tamo gde sam ja bila( Banovo Brdo i Vidikovac). Potraži malo bolje, desi se da bude zabačen negde :)
      Baš me zanimaju tvoji utisci :)

      Избриши
  10. Ovo jastuce planiram da nabavim. Mnogo mi se svidja sto je u roze boji. :)

    ОдговориИзбриши
  11. nisam ni znala da postoji ovakvo jastuce,lepo izgleda,a vidim da dobro i deluje,drago mi je da sam ovo procitala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Deluje baš, deluje kao još jedan proizvod koji je suvišan, ali ovaj nije. Dosta mi je pomogao u čišćenju lica :)

      Избриши
  12. Анониман3/9/15

    Ima ga na Banovom brdu, kupila sam ga prosle nedelje... mali cvrculjak koji malo kosta a puno znaci. Sva sam kao klinka koja je dobila novu igrackicu (valjda i boja asocira...). Meni je koza osetljiva i peruta se cesto, ali od ovoga nije, pomoglo mi je da bas ocistim te delove lica koje se ne bih usudila da trljam piling gelovima ili kremama. devojke samo napred, vredi!

    Pozdrav, Jelena.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super, hvala ti Jelena što si podelila sa nama informaciju od velikog značaja. :)
      Drago mi je da si i ti oduševljena kao i većina :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...