22.7.15.

Eveline Cosmetics In-Shower Body Lotion 3 in 1

Neka dignu ruke osobe koje odustanu od mazanja losiona čim pomisle koliko moraju da čekaju da se losion upije. Da vas vidim, sigurna sam da većina ne voli da čeka. Tako i ja, mada u poslednje vreme sam našla idealno rešenje za svoj problem. Radi se o losionu za telo koji se koristi pod tušem. Sigurna sam da ste čuli za taj novitet, bilo na reklami (konkretno mislim na Niveu), ili ste pak pročitali na blogovima o Balea losionima. Malo vas zna da je i Eveline, poljska kozmetička firma, izbacila losion koji radi po istom principu.


Šta kaže Eveline?

" Hranljivi losion za negu tela pod tušem. 3 u 1. Dubiski hrani kožu, regeneriše i intezivno hidira. Namenjen je za svakodnevnu negu normalne i suve kože. Arganovo ulje "eliksir mladosti" regeneriše, vidno podmladjuje i poboljšava stanje kože. Biljne matične ćelije- PhitoCellTec stimulišu matične ćelije kože na samoobnavljivanje, utiču na čvrstinu i elastičnost epiderma. Kompleks vitamina A, E, F ograničava proces starenja i štiti čelije kože od štetnog delovanja slobodnih radikala. Prijatan, nežan miris obezbedjuje izuzetan osećaj svežine i udobnosti. "

Čvrsta bela plastika sa pumpicom. Volim pumpice zbog praktičnosti i lakšeg doziranja. Kao i mogućnosti " zaključavanja" i nošenja proizvoda na putovanja, bez straha da će se prosuti u torbi. Losion je lagane strukture i brzo se razmazuje. Očekivala sam jak miris arganovog ulja, koji uzgred obožavam, ali miris je jako nežan, prijatan i ostaje nekoliko sati na koži koja je nakon nanošenja losiona na dodir meka.  Svidja mi se što mi pre svega uštedi vreme. Kako se koristi? U svega 4 koraka.
1. Pre primene losiona operite telo i temeljno isperite vodom;
2. Na vlažnu kožu nanesite losion za negu pod tušem. Masirajte kružnim pokretom;
3. Isperite višak losiona sa vodom;
4. Spremni ste za oblačenje odmah nakon sušenja kože peškirom;

Potrebna količna za celo telo je 3-4 stiskanja pumpice i obzirom da u ambalaži ima 350 ml losiona mislim da ćemo se još dugo družiti.

Pakovanje: 350 ml;
Cena: oko 500 din;
Mesto kupovine: Lilly, Dm;

Šta vi koristite za negu telu?

Ukoliko vam se svideo blog i želite da budete u toku sa daljim dešavanjima, lajkujte facebook stranicu bloga Lolin svet

8 коментара:

  1. Koristim Nivea In-Shower sa kokosom i baš lepo miriše. Ipak imam utisak da obični losioni bolje neguju kožu od in-shower proizvoda.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imam isti utisak, ali kako mi trenutno ne treba jača nega zadovoljna sam. :)

      Избриши
  2. Obožavam te mackalice za ispod tuša zbog svoje praktičosti a ovaj Evelin bih volela da probam. L.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Onda nam ništa ne preostaje nego da čekamo tvoje utiske. Nisam imala neku želju da ih probam ranije i trk sada vidim koliku sam grešku napravila :)

      Избриши
  3. Obožavam ga i planiram da kupim novi jer sam ga potrošila :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam tek do pola stigla, pošto Eveline koristim u izuzetnim prilikama kada nemam vremena da čekam :)

      Избриши
  4. Nikada nisam lijena za losione, obožavam da se mažem, ali taj tip proizvoda je odličan kada nemam vremena ili je baš hladno, pa bih odmah da se obučem :P Probala sam Baleu i Niveu, ali kako ih baš sporo trošim, ne vjerujem da će i Eveline doći na red :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Blago tebi ja sam baš lenja. Ja planiram da probam Baleu zbog mirisa :) Ako dodje na red volela bih da pročitam tvoje utiske :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...