28.7.15.

Noviteti#10

Prošlo je dosta vremena od poslednjeg posta u kojem sam vam pisala o novitetima koje sam kupila ili dobila. Priznajem, loša sam blogerka nisam na vreme pisala, tako da ću sada u jednom postu predstaviti čega to novog ima kod mene.

1. Dm paket za mesec jun- ovog puta Dm se potrudio da me obraduje. U prvom delu paketa našlo se mleko za sunčanje Protect&Bronze SPF 20, losion za sunčanje kokos SPF 20 i labelo sa ukusom vanile i kokosa SPF 30. Probala sam samo labelo, koje bih najradije pojela, pošto ima predivan i miri i ukus. Losion i mleko će sačekati more na koje idem za dve nedelje. Drugi deo paketa mi je stigao nekoliko dana posle prvog. Kada sam otvorila paket, kad se nisam srušila. Olival pekmez o kojem sam samo mogla da čitam na hrvatskim blogovima i da se potajno nadam da će se naći i na našem tržištu. Moram da priznam njemu sam se najviše obradovala. I on će imati svojih 5 minuta na moru. Miriše na pravu pravcatu marmeladu, a tako i izgleda.
Kako bi bile savršene u ovom letnjem periodu, tu su LYCIA trake za depilaciju. Još uvek ih nisam koristila, jer sam se navikla na odlazak u kozmetički salon na depilaciju toplim voskom, ali ću prvom prilikom probati. Krauterhof proizvode nisam koristila, ali su mi privlačili pažnju na policama. Probala sam i serum i piling i anti-celulit gel.
Piling nisam nešto zadovoljna, ali serumom i kremom itekako jesam. Prvi proizvodi za celulit za koje sam sigurna da nešto i čine protiv celulita. Pričekaću da mi se još malo formiraju utisci pa vam pišem.


2.  Prisustvovala sam blogodruženju koje je organizovao Metropoliten. Tom prilikom dobila sam Weleda dezodorans u spreju, Dr. Hauschka maskaru za volumen i ROC kremu za okoloočno područje. Dezodorans sam koristila i nameravam da kupim veće pakovanje. Divan citrusni miris ima.

3. Od drage Tijane sa bloga Sreca je zdravlje dobila sam jedno divno i neočekivano iznenadjenje. Kako me vrlo dobro poznaje, zna da sam slaba na labela, pa mi je tom prilikom poslala čuveno Sierra Bees labelo, kao i Herbateria prirodni stik sa ukusom vanile. Pored labela, našao se i prirodni stik vanila(mada meni ima miris čokolade) i body buter. Paket nije mogao da prodje bez testera Burra BB kreme kao i Marrakesh ulja za kosu(kao da je znala da sam želela da probam njihovo čuveno ulje). Još jednom Tijana hvala od <3 . Dobila sam od druga Balmi labelo sa ukusom kokosa, postao mi je ljubimac.

4. U Glambox-u su se našli sledeći proizvodi: Marrakesh krema za ruke i telo, Rоsal
lip balm, Burra BB krema i Moroccanoil ulje za kosu. Jedino sam probala ulje za kosu, svidja mi se kako lepo zagladi krajeve kao i miris.

5. Kako sam ostavila 1000. komentar na njenom blogu, draga Teodora sa bloga HealthAlt  je spremila mali znak pažnje. Herbateria body buter Fresh i Lavanda, Logona balzam za usne i Alverde tonirana krema. Ukoliko tražite hranljive mazalice za telo koje se brzo upijaju moja topla preporuka.

6. Prisustvovala sam prezentaciji Gerovital Derma+ proizvoda i tom prilikom dobila fluid za skidanje šminke i umirujuću regenerativnu masku. Probala sam samu masku, nije kao ostale maske, ali mi se svidja. Svakako ću pisati o njoj.

7. Dermix mi je poslao njihov čuveni Body Balm, kao i sapun od kozjeg mleka. Samo ću reći da je Body Balm prevazišao sva moja očekivanja.

8. Dm za mesec jul- spoj veoma zanimljivih proizvoda. Pre svega serum za hidrataciju usana sa SPF 15. To je plavo malo čudo. Zatim pena/krema za posle sunčanja sa mirisom lubenice, a nigde se lubenica ne pominje. Kako obradovati zaljubljenika u labela, poslati mu još jedno labelo, ali ovaj put sa SPF 50. Krema za sunčanje SPF 30, pogodna za nas sportiste. Ladival SPF 50+ je tu za veoma visoku zaštitu, kao i za osobe koje imaju kožu sklonu iritacijama.

9. Naravno nije moglo da prodje bez Sephore. Obnovila sam kupovinu prajmera koji koristim jako dugo, odlično radi svoj posao. Kupila sam i novi bronzer, pošto je mom došao kraj. Mislim da ovu količinu bronzera nikada neću potrošiti.`

10. I na kraju naravno opet Dm. U mojoj korpi su se našli sledeći proizvodi: Balea serum za koji sam čula samo reči hvale, Balea krema za okoloočnu regiju, Averde ulje za lice divlje ruže, Alverde sprej za fiksiranje šminke, Balea pena za umivanje, Garnier miceralna voda, Sun Dance krema posle sunčanja i Totes Meer piling.

11. Samo što sam htela da objavim post, eto poštara na mojim vratima. Znam da ništa nisam poručila. Otvaram pismo, kad u njemu ruž i kremice. Još jednom hvala Vanja, baš si me obradovala.

 
Šta ste vi poslednje kupile? 
 Ukoliko vam se video blog i želite da budete u toku sa daljim dešavanjima,
lajkujte moju facebook stranicu Lolin svet 

10 коментара:

  1. Samo da ti javim da sam kupila nivea lip butter kakao. Mnogo je bolji od vanile i macadamie :) a moraću da probam i kokos.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti što si mi javila, sad ću danima da mislim i gledam o tome kako da ga nabavim :D Kokos obavezno i karamelu :)

      Избриши
    2. Više puta i nos namazem kad pomirišem :) jedino što miris ne ostaje duže na koži.

      Избриши
  2. Divote, sve po mom ukusu to jest našem :). Sve je lepo i sve mi se dopada, Burra bb krema mi je otkriće godine luda sam za njom, za poklonče nema na čemu najslađe je kad ne očekuješ, za Dermix se slažem skroz savršeni body balm, Balea ko Balea nema joj mane, poslednje što mi je muž kupio je poklon za godišnjicu haha :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razumemo se :) Prestaću da idem u Dm, ode plata :D Sve bih tamo pokupovala :)

      Избриши
  3. Lycia trake za depilaciju koristim za skidanje nausnica i bas sam zadovoljna njima. Garnier micelarna je super. Zanima me Balea pena za umivanje da li si je vec probala i da li si zadovoljna? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ih još uvek nisam koristila, nekako sam smotana sva bih se izlepila, ali pokušaću. Koristim je već nekoliko meseci, imaš moju toplu preporuku. Ne isušuje kožu, lepo očisti lice i pritom sporo se troši. :)

      Избриши
  4. Jao, kupila si Sephora zebricu :) Srećno trošenje!
    Ima tu dosta finih noviteta, moraću da probam taj balzam što miriše na kokos, meni se sve može prodati ako miriše na kokos :D
    Inače mi Lycia trake nisu nikako odgovarale, ne znam da li su moje bile neke falične ili je to s njima generalno slučaj, ali razvlačile su se poput žvake.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesam jesam, morala sam da iskoristim popust povodom Grazia šoping noći. Moraš da probaš, sigurna sam da će ti se svideti, jer miriše na čist kokos. :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...