2.6.15.

Glambox mesec maj

Sigurna sam da sve već znate na kom principu radi Glambox. To je kutija koju, u zavisnosti od vaše želje, mesečno stiže na vašu kućnu adresu. I koja sadrži oko 5-6 kozmetičkih proizvoda, u vidu testera ili full size proizvoda. Ja sam naručila prvu svoju kutiju čim su došli na naše tržište i oduševila me je kutija, sama ta ideja i faktor iznenadjenja i uzbudjenja. Medjutim sledeća kutija je bila, blago rečeno užas. Nijedan full size proizvod, neodgovarajuće kreme za moj tip kože, sami testeri. I tada sam odlučila da ne uzimam više. Razmišljala sam da uzmem decembarsku, jer sam znala da će nekako morati da isprave svoju grešku, ipak nisam zbog njihovog odnosa prema mušterijama. Više o tome kod Šmizle.


Medjutim posustala sam i naručila kutiju za mesec maj koja mi je stigla danas.
Zanimalo me da li se išta promenilo od poslednjeg naručivanja. Da li su me pozitivno ili negativno iznenadili? Nastavite sa čitanjem...

1. Moroccanoil tretman za sve tipove kose 25 ml 1600 din;
  Želela sam da se ovo čuveno ulje nadje u mojoj kutiji. Čitala sam na stranim
  blogovima hvalospeve o ulju, konačno mogu da ga probam. Dobila sam 10 ml,
  što je i više nego dovoljno da ga testiram pre kupovine većeg pakovanja. Da
  napomenem da ima prelep miris. Da li će uspeti da zadobije moje simpatije kao
  Macadamia ulje?  Videćemo.


2. Rosal Lip Balm Sweet Crush 4,5 gr 400 din;
   Full size proizvod. Do sada nisam koristila Rosal labela(balzame kako vam je
   lakše) tako da se veselim isprobavanju. Nisam se susretala sa labelima slične
   strukture. Naime labelo je sa strane providno, a unutra se nalazi obojeni deo.

3. Marrakesh Hand & Body lotion 30 ml 175 din;
  Još jedan brend koji nisam probala. Takodje sam čitala dosta pozitivnih
  recenzija o Marrakesh, pogotovo o proizvodima za kosu. Nemam šta drugo da
  kažem osim da losion ima divan miris.


4. Burra tonirani krem sa SPF 10 20 ml 989 din;
   Još jedan full size proizvod. Nisam koristila Burra proizvode, a iskrena da
  budem prvi put čujem za njih. U prospektu kažu da obezbeđuje savršeno
  ujednačen ten, bez efekta maske ili težine na licu. Krema je bele boje, čim je
  utrljate prilagodjava se boji vaše kože. Samo meni je Medium nijansa svetla,
  mislim da bi mi više odgovarala Dark nijansa. Pored njih, postoji i Light
  nijansa.

5. STAEDTLER flomasteri 5 kom;
    Ovde sam se zbunila. Kažu da je "GLAMBOX je kutija koja se sastoji od 5 - 6
    uzoraka luksuzne kozmetike i wellness proizvoda koje naši eksperti, prateći
    modne trendove u svetu, svakog meseca biraju specijalno samo za Vas. "
    Da li se flomasteri smatraju kao 5 proizvod ili...? O čemu se radi? Znam da je
    mesec gde mi treba da izrazimo svoju kreativnost, ali ako su već rekli da se
    kutija sastoji od 5-6 uzoraka, gde su oni u ovoj kutiji?  Da ne znam da je jun,
    pomislila bih da je septembar upravo zbog olovaka.

Vrednost moje kutije je 2204 din.

Pohvala:
- Nema više toliko uzoraka i testera(ili su mene bar zaobišli ovog meseca);
- Mogućnost da probam meni nove i nepoznate brendove, mada nadala sam se
   i Marigold proizvodu;
- Dobila sam 2 full size proizvoda, što je za pohvalu, jer prošli put nisam dobila
  ni jedan;
- Poboljšao se kvalitet kutije, u smislu da ne postoji više drastična razlika u
  proizvodima koji dobijaju blogerke i ostale devojke;

Kritika:
- Nedostatak prospekata o proizvodima koji su se našli u kutiji(htela sam da
  vidim kakve još proizvode u ponudi ima Moroccanoil);
- Kutija mi je došla bukvalno ulubljena i jako oštećena na dnu, tako da ne mogu
  da je iskoristim za skladištenje labela kao što sam i planirala. Znam da nije
  do njih, ali neka kažu kurirskoj službi da obrate pažnju i budu pa. Moglo je
  doći  do oštećenja proizvoda i sl.
- Ako kažu da će biti 5-6 kozmetičkih proizvoda, onda očekujem da to i dobijem.

Šta ste vi dobile u vašoj kutiji? 
Da li je opravdala vaše poverenje?

*Ukoliko vam se svideo blog i želite da budete u toku sa daljim dešavanjima 
lajkujte moju stranicu Lolin svet 



19 коментара:

  1. I meni je danas stigla bukvalno ista kutija...Proslog meseca mi je bila pravo razocarenje, pa se nadam da su majskom kutijom (koja je stigla u junu) malo popravili utisak...:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sigurna sam da jesu, meni su popravili utisak od novembarske. :)

      Избриши
  2. Ja sam poslednju porucila u martu ( do tada sam sve imala). Nije losa ova majska kutija ( meni bi npr. Bura krema bila pretamna, jer mi je tester light bio pretaman...znam,znam, imam dosta svetao ten i velikih problema kad kupujem pudere na nasem trzistu) mada meni jedino veoma interesantno je Moroccanoil. A flomasteri su za takmicenje u kreativnosti, videla sam na njihovoj stranici. Nije losa ideja... Svidja mi se to sto su sada "ujednacili" kutije". Ja sam zato i presla na Purity Box - ako zelis mozes da pogledas na sajtu sta ce biti u kutiji i mozes je poruciti ceo mesec a i znas da ce svi dobiti isto :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije loša ideja, ali neko npr.ne želi da učestvuje. Ja sve hoću da naručim Purity ali ne znam šta još uvek čekam :D

      Избриши
    2. Naravno...slazem se

      Избриши
  3. Ja sam narucila jednu i razocarala se jako, full size proizvod za kosu koji sam dobila nije odgovarao mom tipu kose. Ovo sto sad citam da je pravljena razlika za blogerke i ostale cure mi je uzas,nisam znala. Ne shvatam ove flomastere ovde nikako al svakako bolja kutija nego moja onda. Ja sam sad narucila za rodj purity pa cu bas videti 😊

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisi znala za tu razliku? Blogerke koje su uspostavile saradnju sa njima su uvek imale bolji sadržaj paketa. :D

      Избриши
  4. Oke, odvalila kad sam vidjela 6 random flomastera XD I k tome zamjenjuju kozmetički proizvod. Presmiješno :D

    ОдговориИзбриши
  5. Ja i dalje ne shvatam vas koje im "dajete šansu" i uredno plaćate?
    Ko želi može da pročita kako sam ja prošla-poručila sam novembarsku,a kako sam prošla sa pozivima,pretnjama,obećanjima izgleda ću morati da objavim da vidite kome dajete šanse.
    Sad su se popravili,mada gore od one nisu ni mogli,a flomasteri su hit. :-D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da sam na tvom mestu ja bih objavila, pogotovo što su pretnje.
      Popravili su se i ja priznajem :D

      Избриши
  6. Flomastere si dobila da ukrasis belu kutiju u kojoj su ti dosli proizvodi.Pa da fotografises i da ih tagujes na fb.Jer tako mozes ucestvovati u nagradnoj igri.Informacije imas kod njih na stranici.

    ОдговориИзбриши
  7. Olivera Babić3/6/15

    Meni je baš simpatična ova ideja sa flomasterima i dizajnom. Kako god, vrednost kutije se isplatila duplo. Ja sam dobila Marigold mleko i baš mi je drago zbog toga. Svakako ću im dati još šansi, jer sam poručila i junsku :) Nadam se možda nekoj kremici za sunčanje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Trebalo bi da u centru pažnje budu proizvodi za sunčanje. Isplatila se, ali neko možda ne želi da učestvuje u toj ideji i uskraćen je za još jedan kozmetički proizvod. Kako god popravili su se :)

      Избриши
  8. Анониман3/6/15

    Sličnu kutiju smo dobile, samo je meni u kutiju bio balzam za usne Marigold umesto marrakesh losiona. Svidja mi se ova kutija više recimo od aprilske, čak su mi i flomasteri dobra ideja. Da je trebalo da bude 5 beauty proizvoda - trebalo je, no ni ovo uopšte nije loše, vrednost kutije je sasvim solidna :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam htela da dobijem još jedan balzam(znam bolesnica). Losion mi nije za sada ništa specijalno. :D

      Избриши
  9. Tanja6/6/15

    Glambox kutije imaju taj faktor iznenadjenja i radoznalosti.Super sto ces da probas nove brendove.Meni se svidja sto u kutiji ima flomastera,za razvijanje kreativnosti :-) Kutije su lepe kao detalj,dekoracija.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesu, odlične su sa čuvanje proizvoda. Super je taj faktor iznenadjenja sve dok je pozitivan :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...